Відповідно до ст.40 Конституції України, законів України «Про звернення громадян» та «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації «Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри в облдержадміністрації», з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення та з метою всебічного вивчення громадської думки, головою райдержадміністрації  підписано розпорядження «Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри в райдержадміністрації». Цим документом затверджено порядок функціонування гарячої телефонної лінії та положення про роботу телефону довіри, які розпочали свою роботу з 1 лютого 2010 року.

  tellinija      Гаряча телефонна лінія райдержадміністрації працює щовівторка за телефоном цільового використання 31-708 з 14.00 до 16.00 год.

        Телефон довіри працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 14 до 16 години за номером: 31-708.

 

Телефон довіри запроваджується з метою :

  • поширення зворотнього зв'язку з мешканцями району;
  • оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальних громад району;
  • невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій,поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

       Основними завданнями телефону довіри є:

  • надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах;
  • співпраця з органами місцевого самоврядування, іншими установами та організаціями з метою надання ефективної та дієвої допомоги громадянам, які звернулися на телефон довіри.

 

Гаряча  лінія  "112"     

  З  березня 2015 року мешканці  області  мають можливість отримати допомогу від  екстрених, комунальних служб, а також органів влади за єдиним телефонним номером «112». 

 Головна мета створення системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» – забезпечити дотримання конституційних прав громадян на особисту безпеку, охорону здоров’я та майна, надати державні послуги європейського рівня, забезпечити єдиний номер виклику «112» для всіх екстрених ситуацій, безкоштовне з’єднання з кожної точки держави з будь-якого доступного телефону, високу швидкість з’єднання з оператором Системи «112», оперативне отримання кваліфікованої допомоги, можливість спілкування іноземними мовами. 

Голова облдержадміністрації Олег Синютка наголосив: "Служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» створена, щоб допомогти людям, адже виконання кожного звернення буде жорстко контролюватись.Для нас найважливіше – це зворотна реакція жителів області. Тому ми хочемо змусити всі регіональні служби працювати на результат. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тієї людини, що звернулась по допомогу". 

Комунікаційна схема  Гарячої лінії 112

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

  про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2019 рік 

           Районною державною адміністрацією та місцевими органами виконавчої влади робота щодо розгляду звернень громадян проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року № 109/2008, вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях   громадян на  підприємствах, установах, організаціях ,незалежно від форм власності в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

     Протягом 2019 року до районної державної адміністрації поступило 1055 звернення з яких 580 звернень поступило письмових та 475 громадянин звернувся на Урядову гарячу лінію

  • І квартал – 229 звернень;
  • ІІ квартал – 268 звернень;
  • ІІІ квартал – 256 звернень;
  • ІV квартал – 302. звернень

Основними питаннями, які порушуються у зверненнях є питання:

  • Видача сертифікату на земельну частку/пай/
  • соціального захисту;
  • щодо захисту прав дітей;
  • надання матеріальної допомоги;
  • транспортного сполучення;
  • інші.

На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 115 громадян.

Прийом громадян проводиться у встановлені і доведені до відома громадян дні та години.  

Протягом 2019 року проведено 4 засідання   комісії по розгляду заяв громадян на виділення матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам району, учасникам АТО, військовослужбовцям за контрактом, що подали документи через Жидачівський районний військовий комісаріат для проходження  служби в Збройних Силах України та їх сім’ям.

  Розпорядженнями голови райдержадміністрації виділено грошову допомогу 48 громадянам (малозабезпеченим громадянам, учасникам АТО та їх сім’ям, військовослужбовцям за контрактом та їх сім’ям) на суму 204.265  грн .

 Надійшло та розглянуто у встановлені терміни 6 запитів на публічну інформацію.

 На гарячу лінію ОДА звернулося 761 громадянин. У своїх зверненнях  громадяни порушують питання щодо:

  • енергопостачання;
  • ремонту доріг;
  • соціального захисту;
  • освіти;
  • комунального господарства;
  • транспорту; 
  • інше.

В ході проведення нарад із керівниками відділів, управлінь, районних служб, органів місцевого самоврядування та засіданні Дня влади постійно розглядається питання про роботу із зверненнями громадян.


 Головний спеціаліст загального                                                          О.Борис
 відділу апарату райдержадміністрації


На Львівщині перевіряють перевізників

 Працівники управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації спільно з Західним міжрегіональним Управлінням Укртрансбезпеки та Управлінням патрульної поліції у Львівській області ДПП НП України проводять перевірки автотранспортних підприємств, що надають послуги із перевезення пасажирів на автомобільному транспорті загального користування.

Перевірки відбуватимуться під час випуску транспортних засобів на лінію в період з 23 листопада до 16 грудня.

Як зазначають в управлінні транспорту та зв’язку, такі заходи мають на меті забезпечити стабільну роботу громадського транспорту.

«Надзвичайно важливо проводити роз'яснювальну роботу, профілактичні заходи, особливо серед водіїв автомобільного пасажирського транспорту. Адже дуже в багатьох випадках  ДТП трапляються саме через нехтування елементарними правилами безпеки. Тому, крім контролю, дуже важливим питанням є саме свідомості як водіїв, так і керівників автотранспортних підприємств», - зазначив Роман Жук, в.о. керівника управління транспорту та зв’язку.

25.11.2020, 17:02

детально »


У Жидачівському НВК відбудеться відкриття меморіальної дошки випускнику школи, Герою України Тарасові Матвіїву

     26113

   27 листопада 2020 року, о 13 год., у Жидачівському НВК „ЗНЗ-ДНЗ” відбудеться відкриття меморіальної дошки випускнику школи, Герою України Тарасові Матвіїву.

 

 

 

25.11.2020, 16:58

детально »