Оприлюднення проектів регуляторних актів  

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

     Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта»

1.Назва регуляторного акта: Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району».

2.Виконавець заходів з відстеження: Жидачівська районна державна адміністрація.

3. Цілі прийняття акта:

-визначення процедури видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району.

-вдосконалення механізму регулювання відносин органів місцевого самоврядування з юридичними та фізичними особами, які видаляють зелені насадження;

- створення умов для більш ефективного використання зелених насаджень у районі  та запобігання безконтрольного знесення дерев;

- визначення порядку обстеження зелених насаджень та підготовки дозвільних документів на їх видалення.

4. Тип відстеження: базове.

5. Строк виконання заходів з відстеження: 2019 рік

6. Методи одержання результатів відстеження

Для проведення базового відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод статистичного дослідження показників результативності. Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося на підставі зауважень та пропозицій від зацікавлених юридичних та фізичних осіб, кількості виданих актів обстеження зелених насаджень що підлягають видаленню,кількість рішень виконавчих комітетів сільських та селищних рад на території району про необхідність видалення зелених насаджень та надання дозволів на видалення зелених насаджень, кількість ордерів на видалення зелених насаджень, виданих виконавчими органами сільської, селищної ради.

7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

У зв’язку з тим, що до Жидачівської  районної державної адміністрації заяв від юридичних та фізичних осіб про видалення зелених насаджень  не надходило, рішення виконавчих комітетів сільських та селищних рад на території району про необхідність видалення зелених насаджень та надання дозволів на видалення зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району не приймались.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей. Оскільки рішення виконавчих комітетів сільських та селищних рад на території Жидачівського району про необхідність видалення зелених насаджень та надання дозволів на видалення зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району не приймались, отже оцінку результатів реалізації регуляторного акта провести немає можливості.

Базове відстеження результативності регуляторного акта показує, що його прийняття буде мати позитивні соціально-економічні наслідки та забезпечить ефективність і збалансованість у сфері регулювання вищевказаних правовідносин. Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведенні повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Начальник відділу ЖКГ
та розвитку інфраструктури
Жидачівської райдержадміністрації                                     М.Дитиняк

13.02.2019

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акту
Жидачівської районної ради 

     Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Жидачівська районна рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» та аналізу регуляторного впливу шляхом розміщення на офіційному сайті Жидачівської районної ради та на офіційному сайті Жидачівської районної державної адміністрації.

    Зміст проекту: Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району» розроблений з метою встановлення порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району, у відповідності до ст. 6 Закону України «Про рослинний світ», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

   Розробник проекту: Жидачівська районна державна адміністрація. Адреса: 81700, м.Жидачів, вул.Шашкевича,2 Email:zhydachivrda@loda.gov.ua

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня опублікування проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

     Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу просимо надавати у письмовій формі: -  поштою за адресою:  81700, м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2.  Жидачівська районна державна адміністрація. Email:zhydachirda@loda.gov.ua.  Контактні тел.: 31708

 

14.01.2019

 

Проект рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Жидачівського району»


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення Жидачівської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів інших зелених насаджень за межами населених пунктів Жидачівського району»

                                                                                                                                       18.01.2019

 


Депутати затвердили програму розвитку містобудівного кадастру та просторового планування

   Депутати затвердили програму  розвитку містобудівного кадастру та просторового планування, яку розробила Львівська ОДА для області на наступні 5 років.

Загальну суму 11 мільйонів 700 тисяч гривень у 2021-у планують скерувати на такі напрями: розвиток і впровадження регіональної Геоінформаційної системи містобудівного кадастру, розвиток земельних відносин та виготовлення містобудівної і землевпорядної документації. 

Як підкреслила керівник департаменту архітектури та розвитку містобудування Олена Василько,  щодо кадастру, важливо оновити наш геоінформаційний портал, ліцензійне програмне забезпечення, антивірусні програми, закупити техніку для проведення навчань і семінарів у громадах. Близько ста тисяч гривень коштуватиме програмний продукт, який дозволить створити офіційний відкритий реєстр об’єктів культурної спадщини, разом з охоронними зонами та зонами регулювання забудови. На це є запит від управління охорони об’єктів культурної спадщини.

У  межах заходів програми на 2021 рік планується оновлення схеми планування територій області, адже попередньо така схема створена 2009 року. А оскільки 2011-го змінилося законодавство і в країні завершується децентралізація, нагально потрібно оновлювати ці дані. 

19.02.2021, 15:23

детально »


17 мільйонів гривень – на реалізацію Комплексної програми підтримки та розвитку сільського господарства

   Львівська обласна рада затвердила фінансовий ресурс у розмірі 17 млн грн на реалізацію Комплексної програми підтримки та розвитку сільського господарства  у Львівській області. Відповідне рішення ухвалили депутати під час сесії сьогодні, 18 лютого.

Як зазначила керівник департаменту агропромислового розвитку Львівської ОДА Людмила Гончаренко, велика частина нової програми на 2021-2025 роки присвячена забезпеченню споживчої потреби населення та розвитку підприємництва на селі, а також органічного виробництва. Згідно з програмою - передбачена фінансова підтримка аграріїв у вигляді часткового відшкодування витрат за придбання та використання біологічних засобів захисту рослин, відшкодування вартості сертифікації органічного виробництва.

На напрямок відшкодування відсотків за кредитами планують скерувати майже 3 мільйони гривень. Для надання пільгових кредитів – 9 мільйонів гривень.

19.02.2021, 15:21

детально »