Актуально

Увага!

Алгоритм дій для отримання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» запроваджено надання замість одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» цільової грошової компенсаційної виплати в розмірі 5 тис.грн. шляхом її перерахування батькам, у яких народилась дитини (опікунам, патронатним вихователям, прийомним батькам, батькам-вихователям новонародженої дитини), на поточний рахунок зі спеціальним режимом використання, відкритий в акціонерному товаристві «Комерційний банк «ПриватБанк».

Алгоритм дій для отримання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

 

 

Шановні мешканці Жидачівського району!

 vazl  У Жидачівській райдержадміністрації працює цілодобово телефон „гарячої лінії” – 098 094 55 62

   При необхідності отримання інформації з питань коронавірусної інфекції можете звертатися на телефон „гарячої лінії”. Просимо інформувати про  людей, яким необхідна стороння допомога у придбанні ліків, продуктів харчування, предметів першої необхідності.

   У зв’язку із ситуацією, яка склалася, з метою надання допомоги самотнім людям, просимо до цієї роботи долучатися: волонтерів, підприємців та громадські організації.

   Інформуємо також, що у м. Жидачеві організовано пункт збору продуктів тривалого зберігання, медичних засобів і засобів особистої гігієни для формування пакетів допомоги першої необхідності.

   Пункт збору розташований у приміщенні Жидачівського професійного ліцею, вул. Грюнвальдська, 80, конт. тел. 0989876857.

У Жидачівському районі запроваджено „гарячі лінії” та організовано пункти збору для формування пакетів допомоги соціально-незахищеним

  vazl  У Жидачівському районі запроваджено «гарячі лінії» для допомоги соціально-незахищеним мешканцям, які опинилися в кризовій ситуації  (одиноким матерям, особам з інвалідністю, одиноким та одинокопроживаючим літнім людям, особам, які тимчасово опинилися без роботи:

-  у Жидачівському окрузі  телефон «гарячої лінії»  31-708, 0980945562;

-  у Ходорівській міській раді телефон «гарячої лінії» 0962035315;

-  у Гніздичівській селищній раді  телефони «гарячої лінії»  48 - 280,  0978485536;

-  у Новострілищанській селищній раді телефон «гарячої лінії» 0964054299,

    Організовано пункти збору продуктів тривалого зберігання, медичних засобів і засобів особистої гігієни для формування пакетів допомоги першої необхідності за адресами:

1. м. Жидачів, вул. Грюнвальдська, 80, Жидачівський професійний ліцей,  відповідальна особа Кушнір М.Р. 0989876857, Гаврильчук Орест - група «Центр громади Жидачів» 0958598328, 0634524796

2. м. Ходорів вул. Грушевського, 29 Палац культури, відповідальна особа  Чорненька Р.Я. 096 2035315;

3. смт. Гніздичів, приміщення селищної ради, відповідальна Польова Х.В  тел.0978485536;

4. смт. Нові Стрілища, приміщення селищної ради вул. Шевченка, 12-14  відповідальна особа Галина Козяр, тел.0964054299.

Увага!

Важлива інформація для мешканців Жидачівщини щодо змін до законодавства про використання нерозподілених та невитребуваних земельних ділянок і земельних часток (паїв)

zemlja     Відповідно до статті 13 Закону України від 10.07.2018 №2498-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» (надалі - Закон), що вступив в дію з 01.01.2019 передбачено нові норми використання нерозподілених та невитребуваних земельних ділянок і земельних часток (паїв).

Відповідно до Закону нерозподіленою земельною ділянкою є земельна ділянка, яка відповідно до проекту землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) увійшла до площі земель, що підлягають розподілу, але відповідно до протоколу про розподіл земельних ділянок не була виділена власнику земельної частки (паю). Невитребуваною є земельна частка (пай), на яку не отримано документа, що посвідчує право на неї, або земельна частка (пай), право на яку посвідчено відповідно до законодавства, але яка не була виділена в натурі (на місцевості).

Нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, про що зазначається у договорі оренди земельної ділянки, а власники земельних часток (паїв) чи їх спадкоємці, які не взяли участі у розподілі земельних ділянок, повідомляються про результати проведеного розподілу земельних ділянок у письмовій формі цінним листом з описом вкладення та' повідомленням про вручення або шляхом вручення відповідного повідомлення особисто, якщо відоме їх місцезнаходження.

У разі якщо до 1 січня 2025 року власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець не оформив право власності на земельну ділянку, він вважається таким, що відмовився від земельної ділянки.zemlja1

Така невитребувана земельна частка (пай) після формування її у земельну ділянку за рішенням відповідної 'сільської, селищної, міської ради (у разі необхідності формування) за заявою відповідної ради на підставі рішення суду передається у комунальну власність територіальної громади, на території якої вона розташована, у порядку визнання майна безхазяйним.

За позовом власнику невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємцю у разі пропуску строку для оформлення права власності на земельну ділянку з поважної причини суд може визначити додатковий строк, достатній для такого оформлення. У разі відсутності земель сільськогосподарських угідь колективної власності така земельна частка (пай) може бути виділена в натурі (на місцевості) за рахунок земель запасу комунальної власності відповідної територіальної громади (за наявності таких земель).

Протягом 7 років з дня державної реєстрації права комунальної власності на земельну ділянку, сформовану з невитребуваної земельної частки (паю), забороняється передача її у приватну власність (крім передачі її власнику невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємцям).


Уряд продовжив строки державних соціальних виплат на період карантину

  Уряд прийняв рішення щодо продовження строків виплати державних соціальних допомог громадянам та строків звернення за їх призначенням на період встановлення карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та 30 днів після його скасування.

Постанову Кабінету Міністрів України „Деякі питання надання державної соціальної допомоги”, розроблену Міністерством соціальної політики, прийнято 8 квітня 2020 року на засіданні Уряду.

За словами Міністра соціальної політики Марини Лазебної, на період карантину, коли передбачені обмеження щодо пересування громадян, необхідно посилити їх соціальний захист, забезпечити додаткові соціальні гарантії.

Рішенням Уряду продовжені строки:

- виплати на новий період державної соціальної допомоги, яку було призначено раніше, без необхідності особистого звернення громадян до органів соціального захисту населення;

-  нових звернень за призначенням деяких видів державної допомоги;

-  виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю, особам з інвалідністю, у випадках, коли строк переогляду органом МСЕК (медико-соціальної експертизи) або ЛКК (лікарсько-консультативної комісії) пропущено.

До уваги мешканців: особливості надання житлових субсидій в умовах карантину

   На Урядовому порталі опубліковано постанову Кабінету Міністрів України № 247 «Про особливості надання житлових субсидій» від 25 березня 2020 року. 
    Про це інформують у Міністерстві розвитку громад та територій України.

Згідно з постановою, на період карантину забороняється припиняти надання житлових субсидій у випадках, передбачених Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848, крім обставин, що унеможливлюють надання житлової субсидії (переїзд родини або смерть одинокої особи).

Розрахунок житлових субсидій на період карантину відбуватиметься з урахуванням збільшених на 50% соціальних нормативів користування такими комунальними послугами, як централізоване водопостачання та водовідведенням, постачання гарячої води, газу та електроенергії для побутових потреб (окрім опалення) (соціальні нормативи, у межах яких надається субсидія на оплату ЖКП, встановлені підпунктами постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409).

Відтерміновано впровадження з 1 травня 2020 року до першого числа місяця, наступного за місяцем закінчення карантину мінімального обов’язкового платежа за спожиті послуги у розмірі 20% середньомісячного сукупного доходу домогосподарства.Житлова субсидія має бути призначена громадянам, які були звільнені з роботи в період карантину, відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України і зареєструвалися в службі зайнятості як безробітні.

Також усім домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2019/2020 років, субсидія на наступний період має призначатись автоматично. 

Детальніше можна ознайомитися на сайті Міністерства соціальної політики України


Відновлено дію державної програми «теплих кредитів»

 У квітні 2020 року відновлено дію урядової програми «Теплих кредитів». Державні банки –   АБ «Укргазбанк», АТ «Укрексімбанк» поновили кредитування  як для ОСББ/ЖБК так і для фізичних осіб, ПриватБанк – для ОСББ.

Відтак мешканці Львівської області мають можливість скористатися державною програмою відшкодування тіла кредиту для того щоб зробити своє помешкання не тільки комфортним для проживання але і енергоефективним.

Відшкодування здійснюється у розмірі:

20 % – на придбання «негазових» котлів (35 % для субсидіантів),
35 % – для утеплення індивідуального житла,
від 40 % до 70 % – для проведення енергоощадних заходів в ОСББ.

Кредити надаються на утеплення фасадів, заміну вікон, встановлення вузлів обліку, модернізацію освітлення тощо.

На ці цілі з державного бюджету виділено 400 млн гривень.

Окрім цього, повідомляємо, що продовжується дія обласної програми енергозбереження, яка передбачає відшкодування  5%-15% відсоткової ставки за кредитами, отриманими фізичними особами на впровадження енергоощадних заходів.

Нагадуємо також, що окрім загальнодержавної та обласної Програми, жителі Львівщини можуть скористатись районними програмами, які передбачають відшкодування частини відсоткової ставки чи тіла кредиту.

Водночас, звертаємо увагу усіх позичальників на необхідність дотримання вимог карантину та турботи про власне здоров’я. Банками запроваджено умови для мінімізації соціальних контактів та рекомендовано використовувати дистанційні канали обслуговування.

З питань участі у державній програмі «теплих кредитів» звертайтеся до Call-центру Держенергоефективності: +38 050-606-77-19, +38 098-487-50-14, energoefect@saee.gov.ua.

Програма енергозбереження для населення Жидачівського району на 2017 – 2020 роки
Програма енергозбереження для населення Львівщини на 2017 – 2020 роки


Увага!

Щодо реалізації положень Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні на 2019-2021 роки рекомендуємо сторонам включати до колективних договорів:

  1. Проведення підвищення кваліфікації працівників не рідше одного разу на п’ять років, зокрема, у періоди їх неповної зайнятості, та працівників, які перебувають під загрозою вивільнення.
  2. Темпів зростання середньої заробітної плати та розміру мінімальних ставок (окладів) заробітної плати, міжпосадових, міжкваліфікаційних співвідношень, фонду оплати праці та умов його формування на підприємствах.
  3. Умов оплати праці висококваліфікованих працівників основних професій.
  4. Перевищення щорічними темпами зростання середньої заробітної плати прогнозних показників зростання реальної заробітної плати на підприємствах, організаціях не бюджетної сфери незалежно від форми власності, де середня заробітна плата є нижчою ніж три законодавчо встановлених прожиткових мінімуми для працездатних осіб.
  5. Забезпечення участі представників профспілок і роботодавців на територіальному рівні в опрацюванні проектів місцевих бюджетів у частині фінансового забезпечення працівників бюджетної сфери соціальними гарантіями, визначеними законами та іншими нормативно-правовими актами.
  6. Оздоровлення працівників, які працюють у шкідливих та важких умовах праці.
  7. Організації для працівників та уповноважених представників профспілок з охорони праці на підприємстві, в організації чи установі навчання з питань охорони праці, звільнення їх від основної роботи на строк навчання, визначений колективним договором, із збереженням для них за рахунок роботодавця середнього заробітку.
  8. Організації своєчасного і кваліфікованого надання першої до медичної та невідкладної медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і аварій на виробництві.
  9. Права працівників відмовитися від виконання роботи, яка становить безпосередню і серйозну небезпеку для їх життя чи здоров’я, життя та здоров’я інших людей.

10. Здійснення заходів, спрямованих на поліпшення умов праці та приведення їх у відповідність з вимогами законодавства про охорону праці.

11. Організації спільної профілактичної роботи сторін соціального діалогу для попередження виробничого травматизму і професійних захворювань.

12. Організації санітарно-побутового забезпечення працівників (такого, як організація гарячого харчування, функціонування (обладнання) санітарно-побутових приміщень).

13. Проведення медичних оглядів працівників та своєчасного і повного виконання рекомендацій заключного акта за результатами періодичного медичного огляду працівників.

14. Переліку і порядку підтвердження випадків, коли працівники можуть скористатися правом відмови від виконання дорученої їм роботи через не створення на робочому місці належних безпечних умов праці.

15. Додаткового соціального захисту ветеранів праці та людей похилого віку, малозабезпечених та інших вразливих категорій осіб.

16. Консультацій з представниками профспілкових організацій підприємств з питань фінансування та розвитку соціальної сфери підприємства.

17. Збереження соціального захисту та соціальної інфраструктури в період впровадження реформи децентралізації і утворення об’єднаних територіальних громад та недопущення необґрунтованих змін форми власності, закриття, перепрофілювання закладів культури, позашкільної освіти, сфери фізичної культури і спорту, у тому числі дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також скорочення робочих місць та незаконного масового звільнення їх працівників.

18. Проведення підприємствами, установами, організаціями гендерного аудиту та за його результатами складення планів гендерної рівності.

19. Оздоровлення та відпочинку дітей, у тому числі збереження мережі та відновлення роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

20. Збільшення чисельності працевлаштованих на перше робоче місце випускників закладів освіти.

21. Виділення земельних ділянок для індивідуального будівництва і колективної забудови під молодіжний житловий комплекс у встановленому законом порядку.

22. Фінансування програм забезпечення населення доступним житлом.

23. Розвитку програм забезпечення молоді житлом.

24. Розвитку фізичної культури і спорту, спортивної інфраструктури та патріотичного виховання.

25. Передбачення коштів на фінансову підтримку місцевих осередків всеукраїнських громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості (ФСТ ДЮСШ) і спортивних споруд місцевого значення за рахунок коштів місцевих бюджетів.

26. Збереження та сприяння діяльності молодіжних центрів.

27. Розвитку культури, просвітництва, збереження закладів культури, бібліотек.

28. Надання доступних і якісних послуг по догляду за дітьми та іншими утриманцями з метою перерозподілу тягаря неоплачуваної роботи з жінки.

29. Фінансової підтримки місцевих осередків всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, дитячо-юнацьких спортивних шкіл та інших громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості та спортивних споруд місцевого значення за рахунок коштів місцевих бюджетів.

30. Пільгового перевезення студентів закладів вищої освіти та учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти залізничним та автомобільним транспортом.

31. Включати до колективних договорів питання щодо врегулювання та вирішення трудових спорів (конфліктів) у позасудовому порядку.


 


На Львівщині перевіряють перевізників

 Працівники управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації спільно з Західним міжрегіональним Управлінням Укртрансбезпеки та Управлінням патрульної поліції у Львівській області ДПП НП України проводять перевірки автотранспортних підприємств, що надають послуги із перевезення пасажирів на автомобільному транспорті загального користування.

Перевірки відбуватимуться під час випуску транспортних засобів на лінію в період з 23 листопада до 16 грудня.

Як зазначають в управлінні транспорту та зв’язку, такі заходи мають на меті забезпечити стабільну роботу громадського транспорту.

«Надзвичайно важливо проводити роз'яснювальну роботу, профілактичні заходи, особливо серед водіїв автомобільного пасажирського транспорту. Адже дуже в багатьох випадках  ДТП трапляються саме через нехтування елементарними правилами безпеки. Тому, крім контролю, дуже важливим питанням є саме свідомості як водіїв, так і керівників автотранспортних підприємств», - зазначив Роман Жук, в.о. керівника управління транспорту та зв’язку.

25.11.2020, 17:02

детально »


У Жидачівському НВК відбудеться відкриття меморіальної дошки випускнику школи, Герою України Тарасові Матвіїву

     26113

   27 листопада 2020 року, о 13 год., у Жидачівському НВК „ЗНЗ-ДНЗ” відбудеться відкриття меморіальної дошки випускнику школи, Герою України Тарасові Матвіїву.

 

 

 

25.11.2020, 16:58

детально »