Актуально

Увага! Благоустрій!

  З метою належного дотримання законодавства України у сфері благоустрою, подаємо «Пам’ятку» про дотримання правил благоустрою мешканцями населених пунктів та відповідальність за їх порушення.

pam


Увага! Субсидії!

Увага! Зміни до порядку надання субсидій з 1 травня 2019 року

1. Кому звертатися

Повторно з заявою та декларацією у травні мають звернутися:

  • орендарі житла;
  • внутрішньо переміщені особи;
  • домогосподарства, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих осіб;
  • домогосподарства, де є непрацюючі особи працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати;
  • якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства відбулися зміни протягом останнього року.

        Громадяни, які у попередньому звертанні не подали номер мобільного телефону, повинні його подати. Прохання до одержувачів субсидій, які у поточному році не зверталися із заявою та декларацією за призначенням субсидії, звернутися до місцевого управління соціального захисту населення для перевірки номера мобільного телефону.

Без номера мобільного телефону виплата субсидій проводитися не буде !  

  • Зразок декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії тут
  • Зразок заяви про призначення житлової субсидії можна переглянути тут.

2. Заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг      

  Субсидія не призначається, якщо

    управлінням соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії (крім заборгованості за послугу з постачання та розподілу природного газу, що нарахована виконавцем комунальної послуги з посиланням на рішення суду щодо норм споживання природного газу побутовими споживачами у разі відсутності лічильників газу та у зв'язку з приведенням об'ємів використаного природного газу побутовими споживачами до стандартних умов, а також заборгованості, що виникла у зв'язку з тим, що управитель, об'єднання, виконавець комунальних послуг не уклали договору з АТ "Ощадбанк" (його установами) для перерахування сум житлових субсидій у грошовій безготівковій формі).

3. Стосовно виплати субсидії у готівковій формі за довіреністю

       Постановою № 373 внесено зміни до пункту 186 Положення, якими врегульовано питання виплати житлової субсидії у готівковій формі АТ “Ощадбанк” представнику одержувача за довіреністю, яка оформлена відповідно до частини четвертої статті 245 Цивільного кодексу України.

      Така довіреність має бути видана на працівника територіального центру соціального обслуговування, зразок підпису якого посвідчує керівник структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, та оформлена на офіційному бланку організації, в якій довіритель працює, навчається, перебуває на стаціонарному лікуванні, або за місцем його проживання. Підписується довіреність керівником (начальник, директор, голова, головний лікар тощо) цієї організації (навчальний або лікувальний заклад, житлово-експлуатаційна організація, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельний кооператив тощо) та скріплюється печаткою організації (за наявності).

    Таким чином, одержувачу житлової субсидії, який не може особисто отримати кошти в АТ “Ощадбанк”, потрібно звернутися до органу соціального захисту населення з проханням оформити довіреність на отримання коштів на працівника територіального центру соціального обслуговування.

4.  Змінено форму повідомлення, якщо субсидія не вийшла за розрахунком

   З метою уникнення непорозумінь з боку громадян, коли їм видається повідомлення про призначення житлової субсидії, а розмір субсидії становить 0,00 грн, Положенням вводиться термін «непризначення житлової субсидії» - якщо за результатами розрахунку житлової субсидії її розмір має нульове або від’ємне значення.

5.  Внесено зміни в розрахунок суми сплати за ЖКП

   Встановлено, що розмір обов'язкового відсотка платежу визначається для домогосподарств, які одержують житлову субсидію на оплату ЖКП як частка середньомісячного сукупного доходу, а для домогосподарств, які одержують субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, оплату житлово-комунальних послуг, - як частка сукупного доходу за попередній календарний рік, яка розраховується за такою формулою:

                          Ро = Кд/Кг х Рг,
де    Ро - частка плати за послуги для домогосподарства (частка доходу), яка для розрахунку субсидії округлюється до двох знаків після коми;

      Кд - коефіцієнт доходу домогосподарства - відношення розміру середньомісячного сукупного доходу домогосподарства в розрахунку на одну особу до прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, встановленого на 1 січня року, з якого призначається субсидія ( до 1 травня 2019 р.: на дату, з якої призначається субсидія);

      Кг - базовий коефіцієнт доходу для призначення субсидії - два прожиткових мінімуми на одну особу в розрахунку на місяць (Кг = 2)

      Рг - базова норма плати за послуги - 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу домогосподарства (Рг = 15).

6. Встановлено соціальний норматив витрат для послуги централізованого теплопостачання у разі використання теплової енергії для централізованого опалення абонентами, житлові будинки яких не обладнані будинковими та/або квартирними приладами обліку, що визначається за такою формулою:    

 СНт = (Пмін  Х  Кс) / СРт,

де   СНт — соціальний норматив плати за теплову енергію для централізованого опалення (теплопостачання) абонентами, житлові будинки яких не обладнані будинковими та/або квартирними приладами обліку, гривень на 1 кв. метр;

       Пмін — законодавчо встановлений на відповідну дату розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, гривень;

       Кс — середній кількісний склад домогосподарств, які одержують житлову субсидію, що становить дві особи;

        СРт — соціальна норма опалювальної площі житла на одне домогосподарство у складі двох осіб — 62,52 кв. метра.

       У разі затвердження органами місцевого самоврядування тарифів на послуги з централізованого опалення для населення, що перевищують соціальний норматив, компенсація додаткових витрат громадянам, яким відповідно до законодавства призначено субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, здійснюється за рахунок місцевих бюджетів.

      Підставивши значення прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць отримаємо соціальний норматив, у межах якого держава надаватиме субсидії у жовтні – листопаді цього року:

СНт = (1936 х 2) / 62,52 = 61,93 (грн.).


До відома демобілізованих військовослужбовців, учасників антитерористичної операції.

Працевлаштування!

   Відповідно до Конституції та Законів України „Про зайнятість населення”, „По загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” держава гарантує кожному громадянину України в тому числі учасникам антитерористичної операції працевлаштування відповідно до здібностей та  стану здоров’я. Питаннями працевлаштування в державі покладені на місцеві центри зайнятості, які розташовані в кожному районі та місті області. Облік та реєстрація безробітних громадян  в центрах зайнятості здійснюється не залежно від місця проживання чи перебування.

 Державна служба зайнятості надає такі послуги населенню:

  •  пошук підходящої роботи та сприяння у працевлаштуванні, у тому числі шляхом організації громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних;
  • професійна підготовка або перепідготовка, підвищення кваліфікації у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, у тому числі в навчальних закладах державної служби зайнятості, на підприємствах, в установах, організаціях;
  • сприяння самозайнятості населення шляхом стимулювання відкриття власного бізнесу, в тому числі в сільських населених пунктах та на депресивних територіях;
  • профорієнтація;
  • соціальний захист громадян у разі настання безробіття
  • видача ваучера для підтримання їх конкурентоспроможності шляхом перепідготовки, спеціалізації, підвищення кваліфікації за професіями та спеціальностями  для пріоритетних  видів економічної діяльності;
  • інформаційні та консультаційні послуги, пов'язані з працевлаштуванням;
  • надання роботодавцям, які працевлаштовують громадян, котрі потребують соціального захисту та яким надано статус безробітного компенсації у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за відповідну особу, за який він сплачений.

За більш детальною інформацією звертайтеся до будь-якого зручного для Вашого відвідування центру зайнятості.


Увага!

Щодо реалізації положень Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні на 2019-2021 роки рекомендуємо сторонам включати до колективних договорів:

  1. Проведення підвищення кваліфікації працівників не рідше одного разу на п’ять років, зокрема, у періоди їх неповної зайнятості, та працівників, які перебувають під загрозою вивільнення.
  2. Темпів зростання середньої заробітної плати та розміру мінімальних ставок (окладів) заробітної плати, міжпосадових, міжкваліфікаційних співвідношень, фонду оплати праці та умов його формування на підприємствах.
  3. Умов оплати праці висококваліфікованих працівників основних професій.
  4. Перевищення щорічними темпами зростання середньої заробітної плати прогнозних показників зростання реальної заробітної плати на підприємствах, організаціях не бюджетної сфери незалежно від форми власності, де середня заробітна плата є нижчою ніж три законодавчо встановлених прожиткових мінімуми для працездатних осіб.
  5. Забезпечення участі представників профспілок і роботодавців на територіальному рівні в опрацюванні проектів місцевих бюджетів у частині фінансового забезпечення працівників бюджетної сфери соціальними гарантіями, визначеними законами та іншими нормативно-правовими актами.
  6. Оздоровлення працівників, які працюють у шкідливих та важких умовах праці.
  7. Організації для працівників та уповноважених представників профспілок з охорони праці на підприємстві, в організації чи установі навчання з питань охорони праці, звільнення їх від основної роботи на строк навчання, визначений колективним договором, із збереженням для них за рахунок роботодавця середнього заробітку.
  8. Організації своєчасного і кваліфікованого надання першої до медичної та невідкладної медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і аварій на виробництві.
  9. Права працівників відмовитися від виконання роботи, яка становить безпосередню і серйозну небезпеку для їх життя чи здоров’я, життя та здоров’я інших людей.

10. Здійснення заходів, спрямованих на поліпшення умов праці та приведення їх у відповідність з вимогами законодавства про охорону праці.

11. Організації спільної профілактичної роботи сторін соціального діалогу для попередження виробничого травматизму і професійних захворювань.

12. Організації санітарно-побутового забезпечення працівників (такого, як організація гарячого харчування, функціонування (обладнання) санітарно-побутових приміщень).

13. Проведення медичних оглядів працівників та своєчасного і повного виконання рекомендацій заключного акта за результатами періодичного медичного огляду працівників.

14. Переліку і порядку підтвердження випадків, коли працівники можуть скористатися правом відмови від виконання дорученої їм роботи через не створення на робочому місці належних безпечних умов праці.

15. Додаткового соціального захисту ветеранів праці та людей похилого віку, малозабезпечених та інших вразливих категорій осіб.

16. Консультацій з представниками профспілкових організацій підприємств з питань фінансування та розвитку соціальної сфери підприємства.

17. Збереження соціального захисту та соціальної інфраструктури в період впровадження реформи децентралізації і утворення об’єднаних територіальних громад та недопущення необґрунтованих змін форми власності, закриття, перепрофілювання закладів культури, позашкільної освіти, сфери фізичної культури і спорту, у тому числі дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також скорочення робочих місць та незаконного масового звільнення їх працівників.

18. Проведення підприємствами, установами, організаціями гендерного аудиту та за його результатами складення планів гендерної рівності.

19. Оздоровлення та відпочинку дітей, у тому числі збереження мережі та відновлення роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

20. Збільшення чисельності працевлаштованих на перше робоче місце випускників закладів освіти.

21. Виділення земельних ділянок для індивідуального будівництва і колективної забудови під молодіжний житловий комплекс у встановленому законом порядку.

22. Фінансування програм забезпечення населення доступним житлом.

23. Розвитку програм забезпечення молоді житлом.

24. Розвитку фізичної культури і спорту, спортивної інфраструктури та патріотичного виховання.

25. Передбачення коштів на фінансову підтримку місцевих осередків всеукраїнських громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості (ФСТ ДЮСШ) і спортивних споруд місцевого значення за рахунок коштів місцевих бюджетів.

26. Збереження та сприяння діяльності молодіжних центрів.

27. Розвитку культури, просвітництва, збереження закладів культури, бібліотек.

28. Надання доступних і якісних послуг по догляду за дітьми та іншими утриманцями з метою перерозподілу тягаря неоплачуваної роботи з жінки.

29. Фінансової підтримки місцевих осередків всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, дитячо-юнацьких спортивних шкіл та інших громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості та спортивних споруд місцевого значення за рахунок коштів місцевих бюджетів.

30. Пільгового перевезення студентів закладів вищої освіти та учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти залізничним та автомобільним транспортом.

31. Включати до колективних договорів питання щодо врегулювання та вирішення трудових спорів (конфліктів) у позасудовому порядку.

 


Увага!

Програми обласного бюджету Львівської області

Комплексна Програма підтримки та розвитку агропромислового виробництва Львівської області на 2016-2020 роки затверджена рішенням XIII сесії Львівської обласної ради від 11.12.12.2018 року №766

Презентація комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового виробництва Львівської області на 2016-2020 РОКИ

Оголошення про початок конкурсу

1. Фінансова підтримка суб’єктів господарювання агропромислового комплексу, фізичних осіб шляхом компенсації відсотків за кредитами (позиками), залученими в банківських установах чи кредитних спілках у національній валюті, та відсотків за комісією супроводження договорів фінансового лізингу.

Заявка

2. Фінансова підтримка суб’єктів господарювання агропромислового комплексу на зворотній основі у вигляді пільгових кредитів на реалізацію бізнес-планів.

ЗАЯВА – АНКЕТА

Рекомендована структура бізнес–плану

Договір № _ про надання пільгового кредиту на реалізацію бізнес-плану

3. Фінансова підтримка сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів у вигляді часткового відшкодування вартості придбаного обладнання для зберігання, переробки, транспортування та передпродажної підготовки сільськогосподарської продукції.

Заявка СОК

4.Фінансова підтримка суб’єктів господарювання у сфері органічного виробництва у вигляді часткового відшкодування вартості сертифікації органічного виробництва та заготівлі органічних об’єктів рослинного світу.

Заявка

Анкета про виробничі показники

5. Фінансова підтримка суб'єктів господарювання в галузі рибництва шляхом часткового відшкодування вартості придбання племінного рибопосадкового матеріалу риб для відтворення і зариблення водойм.

Заявка

6. Фінансова підтримка суб'єктів господарювання в галузі бджільництва  шляхом часткового відшкодування вартості придбаного племінного матеріалу бджіл.

Заявка

Анкета про виробничі показники


Увага!


Актуально!!

Уряд відновив дію державної програми «теплих кредитів»

  Уряд відновив дію програми «Теплих кредитів», державні банки – Ощадбанк,  Укргазбанк поновили кредитування  для фізичних осіб. На ці цілі з державного бюджету виділили 400 млн гривень. Про це інформують у департаменті паливно-енергетичного комплексу та енергозбереження Львівської ОДА.

   Відтак мешканці Львівської області мають можливість скористатися державною програмою відшкодування тіла кредиту для того, щоб зробити своє помешкання не тільки комфортним для проживання, але і енергоефективним.

Відшкодування здійснюється у розмірі:

- 20 % – на придбання «негазових» котлів (35 % для субсидіантів);
- 35 % – для утеплення індивідуального житла.

Кредити надають на утеплення житла, заміну вікон, встановлення вузлів обліку, модернізацію освітлення тощо.

   Водночас нагадаємо, що окрім загальнодержавної та обласної Програми, жителі Львівщини можуть скористатись районними програмами, які передбачають відшкодування частини відсоткової ставки чи тіла кредиту.

   «Закликаємо користуватись пільговими кредитами, встановлювати енергоефективне обладнання та ощадно використовувати енергоресурси в своїх домівках», - зазначив директор департаменту паливно-енергетичного комплексу та енергозбереження Львівської ОДА Володимир Лялька.

    Для отримання більш детальної інформації щодо отримання «теплих кредитів» необхідно звертатись в кредитно-фінансові установи, що є учасниками  Програми.

     Детальні роз’яснення щодо участі в Урядовій програмі з енергоефективності можна отримати в Call-центрі Держенергоефективності за тел.: (044) 296-71-60,292-32-57 та e-mail: energoefect@saee.gov.ua,energoefect2@saee.gov.uaenergoefect3@saee.gov.ua.

   Також, наголошуємо, що в 2019 році продовжують діяти місцеві програми здешевлення «теплих» кредитів, за якими надається додаткова компенсація (з місцевих бюджетів) по  відсотках за «теплими» кредитами.


Щодо Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

   Повідомляємо,  що  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від  10 вересня 2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади” утворена Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (надалі Держпродспоживслужба ).  Відповідно до розпорядження  Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 року № 260-р  "Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів", Держпродспоживслужба офіційно розпочала роботу і приступила до виконання функцій.

   В Держпродспоживслужбу шляхом реорганізації та приєднання увійшли:Управління безпечності харчових продуктів та ветеринарії;Управління фітосанітарної безпеки;Державна інспекція з питань захисту прав споживачів;Державна санітарно-епідеміологічна служба;Управління контролю у сфері насінництва та розсадництва;Сектор контролю за регульованими цінами.

  Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1092 “Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів”, створене Головне управління Держпродспоживслужби в Львівській області ( Керівник Чушак Олександра Григорівна; юридична адреса : 79024, місто Львів,  вул. Промислова, 9;  e-mail: office @ vetmedlviv.ua); тел: (032) 252-69-29, факс: (032) 294-88-36).



На Львівщині вшанували пам'ять Романа Іваничука

  Сьогодні, 17 вересня, на Личаківському кладовищі вшанували память письменника, Героя України Романа Іваничука.

Присутні поклали квіти до могили Романа Іваничука та спільною молитвою вшанували відомого українського письменника.

Зазначимо, Роман Іваничук помер 17 вересня 2016 року. 

Довідково.

Роман Іваничук – український письменник, громадський діяч, Герой України, один з організаторів Товариства української мови ім. Т. Шевченка, член Спілки письменників України, депутат Верховної Ради України І-го скликання, Заслужений працівник культури України.

У 1958 р вийшла друком перша збірка новел «Прут несе кригу», яка принесла Роману Іваничуку  визнання.

17.09.2019, 17:15

детально »


В межах 26 Bookforum презентують український переклад екологічної енцикліки LAUDATO SI Святішого Отця Франциска

 У четвер, 19 вересня, у Львові, в межах 26-й BOOKFORUM, відбудеться презентація українського перекладу екологічної енцикліки LAUDATO SI Святішого Отця Франциска про турботу за наш спільний дім. Організатор  заходу - Екологічне Бюро УГКЦ.

Серед учасників презентації - керівник Бюро з питань екології Української Греко-Католицької Церкви д-р Володимир Шеремета, директор департаменту екології та природних ресурсів Львівської облдержадміністрації Руслан Гречаник, громадські організації.

Документ містить офіційне вчення Католицької Церкви щодо сучасних екологічних викликів, їх основних причин, а також ключових передумов та інструментів їх подолання. Ключовим посланням енцикліки Папи Франциска «Laudato Sі» є те що, всі ми є відповідальні за створений світ і кожен з нас покликаний стати інструментом у Божих руках, задля збереження Його створіння.

Запрошуються всі, хто цікавиться природоохоронною діяльністю Церкви та небайдужі до майбутнього планети.

17.09.2019, 17:13

детально »